poniedziałek, 1 października 2012

Biochemia urody-październikowy zakup

Witajcie kochane-już siadam i nadrabiam zaległości.Jesienna pogoda powoli zaczyna nam się dawać we znaki.Szaro,chłodnawo,deszcz siąpiący o parapet,spędzanie więcej czasu w cieplutkim domku i...koniec z wymówkami.Przynajmniej z moimi-ciągle znajdowałam mnóstwo czasu na to co nie trzeba.Mam na myśli również dbanie o urodę,robienie maseczek z naturalnych składników, mój ukochany Peeling kawowy 
i inne wariacje, które ostatnimi czasy zaniedbałam.Przyznaję się bez bicia i już DBAM, DBAM, DBAM do oporu!

Dzisiaj specjalna notka dotycząca jednej z moich ulubionych firm.Chodzi o Biochemię Urody
Zamówiłam te kosmetyki parę miesięcy temu, ale przekonały mnie do siebie i jak na razie daję im bardzo wysoką notę.

Od rana dotarła do mnie przesyłka z paroma specyfikami z tej firmy Tym razem zdecydowałam się na:



  • PODWÓJNY ŻEL HIALURONOWY Kwas, który każda z nas posiada, ale traci z wiekiem wnika do głębszych warstw skóry( dzięki dodatkowi kwasu małocząsteczkowego), rewelacyjnie ją ujędrnia i uelastycznia spłycając nasze zmarszczki/zapobiegając powstawaniu nowych."Dba" o to, by woda nie uciekała nam ze skóry. Produkt przeznaczony do każdego rodzaju cery, po 20 roku życia.
  • SERUM NA OKOLICE OCZU I NACZYNKAOparte również na kwasie hialuronowym,kompleksie na naczynka i peptydowym.Pomaga walczyć z cieniami i workami.Poprawia kondycję naczynek i skóry wokół oczu,mikrocyrkulację w drobnych naczynkach, zmniejsza ich przepuszczalność i kruchość.Nawilża,łagodzi podrażnienia,napina i wzmacnia delikatną skórę.Do stosowania dla osób w wieku 25-30 lat.
  • MASECZKA MORSKA Z PERŁAMI Maseczka na bazie spirulin(alg), masy perłowej, mleka w proszku.Bogata w aminokwasy odżywia, pielęgnuje, poprawia i ożywia koloryt skóry.Przeznaczona dla każdego rodzaju cery.
  • HYDROLAT Z PSZENICY SAMOPSZY W 100% EKOLOGICZNY Sprawdzony przeze mnie. Na moją skórę działa niczym kompres, nawilża, łagodzi wszelkie podrażnienia.
  • ZESTAW NA TONIK PIELĘGNACYJNY Dodaję te trzy składniki do mojego hydrolatu i otrzymuję bogaty w witaminkę B tonik, który uzupełnia działanie hydrolatu.
 Olejek myjący był dla koleżanki więc nie umieszczałam go na mojej liście zakupowej.
 Kosmetyki jak widać na załączonych zdjęciach były bardzo estetycznie zapakowane.Nic się nie wysypało nie wylało.Dotarły we wzorcowym stanie.Pierwszy raz mam do czynienia z kosmetykami, które wykonujemy samodzielnie,ale zerkając na stronę z instrukcjami wykonania stwierdziłam, że spokojnie dam radę to zrobić w swoim domowym laboratorium:)
Minusem dla niektórych z was może być specyficzny zapach niektórych kosmetyków(chodzi mi w szczególności o hydrolat i maseczkę). Ja jednak skupiam się bardziej na skuteczności i to jest dla mnie priorytet.
Troszeczkę poszalałam finansowo, ale myślę, że warto zainwestować pieniążki w dobrej jakości kosmetyki, a cera się nam odwdzięczy.
Z jednej strony chciałabym sobie dać na pewien czas spokój z kupowaniem tych zestawów, a z drugiej nie mogę się doczekać,aż wypróbuję czegoś nowego.Sasasasa.Niemal każda z nas wpada w jakieś uzależnienia:D
Ciekawi mnie czy któraś z Was używała tych kosmetyków i jakie macie o nich opinie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię, cenną radę i wszelakie wskazówki ;)