niedziela, 11 listopada 2012

Liebster blog -odpowiedzi,nominacje i pytania do Was :)

Wyjazdy, wyjazdy, wyjazdy. Tęskniłam za tym światkiem, ale oto jestem znowu z Wami :)

Tak więc bardzo dziękuję dziewczynom, które mnie otagowały i wyróżniły.
Zadano mi 44 pytania więc do dzieła:

Odpowiedzi na pytania od blogerki Oj Karola

1.Ulubiony kosmetyk ostatnich paru dni?
Olejek pomarańczowy z Biochemii Urody.. Rzadko się maluję na co dzień, ale podczas ostatniego tygodnia wypadało mieć makijaż. Nie mogłam się więc doczekać kiedy wreszcie uwolnię się od podkładów, tuszu do rzęs etc.Powyższy kosmetyk bardzo mi w tym pomógł.

2.Jeśli mogłabyś zamieszkać w dowolnym miejscu na ziemi, to jakie byłoby to miejsce? A może zostałabyś tu, gdzie jesteś?
Marzę o pd.Włoszech -Neapol,Sycylia-mam nadzieję, że będę miała szansę tam zamieszkać.

3.Wolisz słuchać muzyki w zaciszu domu czy wyszaleć się na koncercie?
Zdecydowanie w domu,słucham tej samej piosenki czasami po kilka razy, analizuję słowa etc.

4.Masz czasem dość jakichś rytuałów pielęgnacyjnych.
Mam czasem dość balsamowania ciała.

5.Zdarzają Ci się takie sytuacje,że gdy idziesz na ubraniowe zakupy, to nigdy nie ma w sklepach tego, czego akurat potrzebujesz?
Oj baardzo często tak mi się zdarza. Za to jak nie mam pieniędzy....

6.Wiesz już, jak chciałabyś żyć za 20 lat?
Do końca nie, ale mam nadzieję, że będzie mi towarzyszyło słowo "spełniona"

7.Grasz w jakieś gry?
Od dłuższego czasu nie.

8.Kupujesz czasem kosmetyk tylko dlatego, że pięknie pachnie?
Rzadko, ale zdarza się.

9.Jesteś zadowolona z wyglądu Twojego bloga?
Myślę, że robię postępy choć sporo pracy przede mną.

10.Jesteś serialomaniaczką.
Ta faza minęła-szukam serialu w który się wciągnę.

11. Piosenka najczęściej 'męczona' w tym miesiącu.
Julia Stone "It's all okay".


Poniżej odpowiedź na pytania od Aliny

1.Jaki prowadzisz tryb życia? Siedzący/aktywny?
W pracy siedzący-większość czasu przed monitorem. Poza pracą aktywny.

2.Największy grzech urodowy?
Zapomnieć zmyć makijaż.

3.Czy w łazience w ramach pielęgnacji królują kuchenne dodatki czy raczej sklepowe cudeńka?
Zdecydowanie naturalne specyfiki.

4.Postanowienie noworoczne, którego nie dotrzymałaś.
Nie zrobiłam w tym roku postanowień.

5.Co lubisz w swoim charakterze, a czego nie znosisz?
Lubię wytrwałość, nie znoszę uporu.

6.Kiedy przestałaś wierzyć w św.Mikołaja?
Nie pamiętam.

7.Najmilszy prezent, jaki dostałaś?
Kubek ze zdjęciem przyjaciółek.

8.Czy masz domowego zwierzaka?
Tak, psiaka.

9.Co Ci się kojarzy z czerwonym kolorem?
Pasja, namiętność, pożądanie.

10.Wymarzona długość włosów i cięcie?
Do pasa, nie wycieniowane.

11.Jakie dwie rzeczy zabrałabyś na bezludną wyspę?
Laptop i modem.

 Kolej na pytanka od Drugie Dno Kosmetyczne

1.Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk do włósów?
 Lubuję się w maskach.

2.Kim chciałabyś być w przyszłości ( a jeżeli już jesteś to czy chciałabyś zmienić swój zawód?)
Myślę, że dziennikarstwo płynie we mnie rwąca rzeką, choćbym chciała to nie mogę tego zmienić.

3.Ulubiony kolor na paznokciach.
Seksowna, kobieca czerwień

4.Jakie są twoje wymarzone wakacje?
Wycieczka po całej Europie trwająca przynajmniej dwa miesiące.

5.Jaką część ciała najmniej chce ci się pielęgnować?
Stopy.

6.Jaka jest twoja ulubiona perfuma.
Nie mam konkretnego, ulubionego zapachu.

7.Sklep, który najczęściej odwiedzasz.
Rossmann.

8.Czy masz zwierzątko? Jak nie to czy chciałabyś mieć? ( jakie)
Mam pieska.

9.Czy zdarzyła ci się kiedyś jakaś mega krępująca wpadka?
I to niejedna.

10.Wolisz nosić sukienki czy spodnie?
Zdecydowanie spodnie.

11.Wymarzona długość włosów..
Do pasa.

 Pytanka od Yuliet

1.Masz jakieś kosmetyki bez których nie mogłabyś żyć.
Krem do twarzy.

2.Mogłabyś polecić mi jakąś piosenkę?
Julia Stone "It's all okay"

3.Kot czy pies?
Pies

4.Masz wizję swojego wymarzonego domu? A może w takim mieszkasz?
Będę robić projekt.

5.Ulubione ciasto?
Orzechowiec.

6.Gdzie byś chciała pojechać na wakacje?
Tajlandia.

7.Kilka Twoich ulubionych książek to:
"Siedem lat później".

8.Jak wyobrażasz sobie swoje życie za 10, 15 lat?
Rodzina, szczęście i spełnienie.

9.Wolisz kwiaty cięte czy doniczkowe?
Cięte

10.Twoja ulubiona fryzura.
Wszelkie luźne kombinacje.

11.Co poprawia Ci humor? :)
Przebywanie z entuzjastami.


 NOMINUJĘ









  PYTANIA

1. Masz jakąś pasję(oprócz prowadzenia bloga)? Jaką?
2.Jedna książka i film do których trzeba wracać.
3. Twoje popisowe danie to?
4.Piękne miejsce w Polsce, które polecasz.
5.Trzy sposoby na poprawę humoru.
6. Smak herbaty do którego namiętnie wracasz.
7.Kosmetyk, który ciągle stoi na Twojej półce na widocznym miejscu to?
8.Czy wykonujesz domowe SPA? Jeśli tak to na czym polega.
9.Pielęgnujesz bardziej włosy czy ciało?
10.Cytat, który Cię inspiruje do działania.
11.Trzy kosmetyki, które planujesz zakupić to?


4 komentarze:

  1. Pozwól, że odpowiem tutaj ;) U mnie też już potężny post z odpowiedziami ;)
    1. Lubię fotografować, piec i czytać :)
    2. Teraz drugi raz czytam książkę o rzycaniu palenia hihi, jeśli chodzi o film to Reqiuem for a dream... kocham :)
    3. Moje popisowe danie... ja tylko piekę, mój luby gotuje ;) Ostatnio popisuję się własnoręcznie stworzonym caffe latte :)
    4. Mało zwiedzałam Polskę, więc się nie wypowiem :(
    5. 3 sposoby na poprawę humoru- czekolada, kawa i ulubiony serial :)
    6. Zwykła herbata z cytryną.
    7. Podkład Essence stay all day :)
    8. Moje SPA jest bardzo rzadkie i prowizoryczne, mam malusią łazienkę i prysznic, więc nie mam pola do popisu- nawet ukochana kąpiel z pianą jest wykluczona :(((
    9. Włosy.
    10. Do działania motywuje mnie tekst piosenki "ja do Ciebie" Happysadu ;)
    11. Nie myślałam nad konkretnymi kosmetykami. W przyszłości napewno oryginalną Chanel no5, Revlon colorstay iiii hm wcierkę Jantar ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za otagowanie :) Wkrótce umieszczę odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękujemy za TAG ;)
    nie wiem jak to się stało, że Cię nie obserwuję, masz świetny blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za otagowanie :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię, cenną radę i wszelakie wskazówki ;)