niedziela, 18 listopada 2012

Co kobiety robią w toalecie drodzy Panowie :D?

Kochane ten weekend  był dla mnie bardzo intensywny. Z czasem krucho, ale jestem z Wami :D

Teraz wreszcie usiadłam po długich podróżach, zrobiłam sobie karmelowo-waniliową herbatę Liptona i przeczytałam notkę na blogu mojej bratniej duszy -Mony :D

Słuchajcie rzecz jest o pewnych damskich procesach fizjologicznych.Blogerka w niesamowicie zabawny sposób i nieszablonowy sposób opisała jak odbierają nas faceci w niektórych życiowych ( rzekłabym nawet bardzo życiowych) sytuacjach ;p


Także dla odmiany dzisiaj nie o włosach, nie o kremach, ale o  naszym kobiecym wdzięku...nawet na kibelku:D
Podstawą jest dystans do samej siebie!
Zapraszam do lektury  i zakończenia weekendu z uśmiechem na twarzy :)
A od jutra wracamy do naturalnej pielęgnacji.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię, cenną radę i wszelakie wskazówki ;)