sobota, 22 grudnia 2012

Kosmetyczny trik na Sylwestra :)

Kochane moje jeszcze świąt nie ma, a ja już o Sylwestrze. Ale myślę, że najwyższa pora zacząć przygotowania żeby wyglądać wystrzałowo w tą noc kończącą kolejny rok. Dzisiaj zaczynam relację jak ja się przygotowuję do Balu :)

Wczoraj udało mi się zakupić sukienkę, chwalę się moją kreacją.



Kremowy odcień w górnej części bardzo mi przypadł do gustu i tak sobie marzę, żeby odbijał się od złocistej, lekko opalonej skóry. Żadne solarium ani "agresywne" samoopalacze nie wchodzą w grę.

Zaczęłam szperać w Internecie w poszukiwaniu kosmetycznego sojusznika, który nada mojemu ciału zdrowy koloryt.
Oczywiście priorytetem dla mnie było, żeby dane mleczko,spray czy inne cudo nie zostawiało smug i szpetnych brązowych plam.

Na Wizażu znalazłam dobre recenzje o tym balsamie i niezwłocznie go zakupiłam.



Info z opakowania: Delikatnie brązujący balsam do ciała do skóry o średniej i ciemnej karnacji. Stopniowo dzień po dniu tworzy piękną, naturalną i jednolitą opaleniznę.Zawiera kofeinę oraz bogaty w forskolinę wyciąg z indyjskiej rośliny makandi, które dodatkowo redukują cellulit i ujędrniają skórę. Balsam intensywnie nawilża, doskonale się wchłania i nie pozostawia smug, a przyjemny, kakaowy zapach relaksuje. Efekt delikatnej opalenizny pojawia się już po kilku dniach regularnej aplikacji.

Produkt jest dostępny w dwóch wersjach: dla jasnej karnacji oraz dla średniej/ciemnej karnacji.

Za specyfik zapłaciłam 12,59 zł.

Wśród Wizażanek balsam ma świetne opinie. Dziewczyny są z niego bardzo zadowolone. Opiniują go jako produkt nie pozostawiający zacieków, nadający oczekiwany koloryt, dobrze nawilżający i ujędrniający skórę.

Mam nadzieję, że ten kosmetyk sprawdzi się również u mnie. Dzisiaj zamierzam zafundować sobie konkretny peeling i zacząć nakładać balsam. W końcu do sylwestrowej nocy nie zostało tak wiele dni ;)

A Wy już się przygotowujecie :)?










2 komentarze:

  1. i jakie opinie po zastosowaniu? proszę sie podzielić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja czekam na zdjęcia efektów ;)
    jakbyś była zainteresowana moim rozdaniem z naturalnymi kosmetykami, to wpadnij!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą opinię, cenną radę i wszelakie wskazówki ;)