sobota, 22 września 2012

Wcierka Jantar-recenzja

Kochane moje, nie było mnie tu ponad dwa miesiące -ponieważ przebywałam nad morzem i niestety nie miałam możliwości pisać dla Was. Teraz powracam ze zdwojoną energią,płucami pełnymi jodu i nową recenzją dla Was.Nie próżnowałam, oj nie. Zajmowałam się cały czas moimi włosami. Miałam niestety bardzo mało czasu , dlatego pielęgnacja przebiegała w nieco innym systemie. Aby zapobiec dręczącym wyrzutom sumienia z powodu zaniedbania włosów krążyłam po zielarskim nabyłam wreszcie zachwalaną wszem i wobec wcierkę Jantar.

Według producenta:Odżywka Jantar hamuje wypadanie włosów, stymuluje ich wzrost i odżywianie. Zawarte w niej składniki są niezbędne do prawidłowego przebiegu procesów fizjologicznych skóry, jej odżywiania i regeneracji.Zawiera biologicznie czynne substancje stymulujące wzrost włosów:Kerastim, Trichogen,Polyplant hair, aktywny biologicznie wyciąg z bursztynu oraz witaminy A,E,F,H i d'pantenol.

 Specyfiku używałam od 20 sierpnia, zgodnie z zaleceniami-3 tygodnie,potem kilka dni przerwy. Od ponad tygodnia kontynuuję kurację i zaczęłam używać drugą buteleczkę


Moje doświadczenia są następujące:


  • jeśli chodzi o wypadanie włosów nie spowodowała u mnie żadnych rewolucji(nadal nieźle się sypią) 
  • jeśli chodzi o porost nowych włosów-ależ owszem. Zauważyłam bardzo dużą ilość baby hair i widzę polepszenie gęstości mojej czupryny
  • myślę,iż wcierka Jantar jest doskonałym rozwiązaniem dla dziewczyn, którym się przetłuszczają włosy-po wtarciu u nasady uzyskujemy natychmiast efekt push-upu ;) 
  • cena jest bardzo korzystna-11 zł ( jak wiadomo każdemu służy coś innego-więc może to akurat będzie 
Bardzo dużo osób narzeka na niewygodną aplikację, ja po prostu usunęłam ten aplikator i wylewałam partiami niewielką ilość płynu na rękę.
Po wejściu na stronę zmartwiłam się nieco, ponieważ widnieje informacja, iż produkt jest dostępny do wyczerpania zapasów.Warto się więc pospieszyć dziewczyny, jeśli chcecie przetestować Jantar.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą opinię, cenną radę i wszelakie wskazówki ;)